مهدي مهدي ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

مهدی جون معجزه ای از سوی خدا

خدای من از تو سپاسگزارم

1393/3/31 9:33
نویسنده : مامان گلی
320 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا به خاطر اینکه هرگز تنهایمان نمیگذاری از تو سپاسگذارم

خدایا به خاطر اینکه هرگاه در جاده زندگی قدمهایم از راه سست  میشود؛ تو باتلنگری به راهم می اوری از تو سپاسگزارم

خدایا ممنونم که هرزمان که تورا از یاد می برم و حضور سبزت را در کنارم فراموش کرده ام با نازل کردن بلایی کوچک مرا متوجه خود ساخته ای تا به یاد آورم که در برابر اراده بی انتهایت هیچ چیز تاب ایستادگی ندارد

خدایا از اینکه می بینم بزرگی چون تو همواره مرا زیر نظر دارد و هرگز فراموشم نمی کند سخت به خود می بالم

خدایا بااینکه گناه کردم ناسپاسی نموده ام حتی گاهی از رحمت بی کرانت نا امید شده ام و بنده خوبی برایت نبوده اما تو مهربان هر زمان که درمانده از همه چیزو از همه کس شده ام باز هم با آغوش باز پذیرایم بوده ای و در نهایت بزرگواری حمایتم کرده ای .

به راستی ای پروردگار زیبا و مهربان در برابر این همه لطف و بخشندگی تو چه می توانم بگوییم؟ این همه سخاوت و کرم را چگونه پاسخگو باشم؟

خدایا شماره دفعاتی که در نهایت ناباوری و بهت همگان از راههای عجیب و خارق العاده ات در سخت ترین  و غیر ممکن ترین شرایط یاورم بوده ای  از حساب بیرون است

تو خود نیک می دانی که بنده ات جز چیزهایی که تو به او بخشیده ای در چنته چیزی ندارد  پس تمنا دارم در یافتن راه درست زندگی و به دست آوردن شادمانی ؛ عشق؛ آرامش و سعادت حقیقی یاریم کنی چرا که بدون تو هیچ ندارم  و باتو از همگان بی نیازم

خدای من می دانم که با این همه تو باز هم مرا دوست داری و همیشه و در هر لحظه مواظبم هستی زیرا این حدیث قدسی ات همواره در ذهنم طنین می افکند: :

اگر آنان که از من روی برتافتند , میدانستند که چقدر مشتاقشان هستم هر آینه از شوق جان می سپردند

پسندها (1)

نظرات (0)